Reklamacje

Mimo naszych najszczerszych chęci zapewnienia Wam towarów jak najwyższej jakości, czasami zdarzy się, że produkt, który u nas zakupiłaś zniszczy się przedwcześnie lub będzie miał wadę produkcyjną. W takich wypadkach możesz śmiało składać reklamację, a  my dołożymy wszelkich starań, by została rozpatrzona na Twoją korzyść., Wiesz przecież, że Twoje zadowolenie jest dla nas najważniejsze!

Termin zgłoszenia problemów z zakupionym produktem jest szczegółowo opisany w gwarancji, dodawanej przy każdorazowym zakupie. Ważne, aby zniszczenia nie wynikały
z winy klientki. Bardzo ważne, by reklamowany towar dotarł do nas dobrze zabezpieczony.Każde uszkodzenie możesz zgłaszać poprzez formularz reklamacyjny, wysyłając go na podany poniżej adres.

Warkotka
Czyżewskiego 29, budynek F
II piętro, "Biuro AIP", z dop. Jakub Karamara
80-336 Gdańsk

W szczycie sezonu proces reklamacyjny może potrwać nieco dłużej, niż poza nim, jednak zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby nowe produkty lub zwroty pieniędzy trafiały do Ciebie jak najszybciej. Większość zgłoszeń rozpatrujemy niemalże od ręki, najczęściej na korzyść klientki.

Do paczki z reklamowanym produktem koniecznie dołącz wszystkie otrzymane akcesoria oraz dowód zakupu (paragon lub fakturę).


 

Waluty
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl